16.7.2016

Kuvatarina lähenee loppuaan...

Moikka! Nyt on jännä hetki, kuvatarinani nimittäin alkaa yhkaavasti käydä vähiin. Onhan tätä toki pitkään tehtykkin, mutta silti. Tähän kuvatarinan osaa olen kenties tyytyväisin, nauttikaa!:3

Kuka, missä?

Anna:"Apua."




Paula:"Ei hätää tarkistin koko paikan eikä mitään pahaa näy."



Paula:"Nouse ylös."



Anna:"Täälläkin on näitä ikkunoita ja peilejä."








Paula:"Ne ovat hyvän ja pahan historiamme hetkiä."




Anna:"Miksi ne ovat täällä?"



Paula:"Minä ja monet suojelemme niitä ettei Paha saa niitä."




Anna:"Miten se liittyy minuun ja sinuun?"



Paula:"Olen omistanut koko elämäni suojelemiseesi, et ole tästä hetkestä."



Anna:"Olenko historiasta?"



Paula:"Kyllä, ja minä tulevasta minne perheeni jäi."
*kyynel*


Anna:"Kiitti."
*hali*



Paula:"Se on löytänyt meidät."



*juoksua*




Paula:"Äkkiä tuonne Anna."



Anna:"Mutta entä sinä, en voi jättää sinua yksin sen Pahan tyypin kanssa!"



Paula:"Paha ei ole mikään tyyppi, sitä on meissä jokaisessa sirpaleina."



Anna:"Menen nyt."



*katoaa ikkunaan*



Paula:"Toivottavasti näemme vielä Anna:"


Siinäpä se, nähdään taas seuraavassa postauksessa!<3


1 kommentti:

  1. Voi miten jännittävää!
    Tää kuvatarina on tosi kiva. Mä toivoisin, että tää ei loppuisi vielä pitkään aikaan. >w<
    Postaile taas! ❤
    ~Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista