21.4.2018

Mieti mitä sanot

Moi! Mulle tuli eilen idea postauksesta, jota oli pakko päästä toteuttamaan. Jos sulla on hyvä fiilis niin tämä postaus kannattaa säästää myöhemmälle. Ajattelin tänään kuvilla kertoa jotain yksinäisyydestä ja kiusaamisesta. Kumpikaan aihe ei ole helppo ja ihan liian usein niitä kuulee mainittavan. Ehkä tämä postaus saa jonkun miettimään mitä tekee...




Uusi päivä ja uusi minä.



Okei nyt mä menen. Ei mulla oo mitään hätää.



Hmm, tuntuuko musta vaan vai puhuiko noi musta.
Katsoivatko noi mun perään vähän pidempää?
Hetkinen, nauroiko noi mulle?


Käännyn taaksepäin ja kohtaan ne ihmiset, jotka äsken 
nauroivat minulle, puhuivat minusta ja tuijottivat minua.



Miksi mä? Enhän tehnyt mitään väärin?



Okei nyt rauhassa...
*puristaa laukkuaan*


*juoksee pois*






Ja nykyään vain puolena entisestä itsestään, kopiona muista, 
huomaamattomana, tämä tyttö kävelee.


Kiitos, jos pääsitte tänne asti. Tällä kertaa vähän synkempi tunnelma, mutta ehkä ensi kerralla Aurinko taas paistaa. Nähdään taas seuraavassa postauksessa!<3


4 kommenttia:

  1. Ihana postaus tärkeästä aiheesta!<3
    Sait tunnelman ja ajatukset välittymään hyvin postauksesta ja kuvista.

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista