20.1.2018

Päivitys nukkekodista

Moi! Pääsen pitkästä aikaa päivittelemään nukkekotini kuulumisia. Oon niin iloinen, että ostin tän aikanaan, koska talon värkkääminen on ollut just sellasta pikku näpertelyä mistä tykkään. Sen tosin olen huomannut, että se on yllättävänkin aikaa vievää. Talo on kuitenkin edennyt jo ainakin pikkuisen. Asiaa ei ainakaan helpota, että koulu pomputtelee mua tällä hetkellä kuin pomppupalloa. Mennään kuitenkin kuviin!



Kielo: "Tervetuloa työmaalle, minä toimin täällä johtajana!
 Puettehan suojavarusteet."











Oon esimerkiksi jo uusinut osat lattiapinnoista.







Ovet ja moni muukin yksityiskohta on saanut päällensä valkoista maalia.









Töitä on paiskittu.


Kuvausten jälkeen...

Kielo."Sähän lupasit palkaksi jäätelötikun!"

Minä: "Tikun nimenomaan."


Siinä ne kuvat oli! Tiedän, ettei tällaiset ehkä kiinnosta niin paljon kaikkia, mutta näitä tulee kuitenkin suht harvoin ja itse tykkään dokumentoida projektin etenemistä. Nähdään taas seuraavassa postauksssa!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti