4.2.2017

Kuka olet Anna?

Heippa! Idea tästä postauksesta syntyi, kun kuvasin  uutta kuvatarinaani (jonka ensimmäinen osa tulee ensi viikolla!). Ette juurikaan tiedä nukkejeni luonteesta tai historiasta. Nyt kerron tärkeimpiä faktoja. En halua kertoa liikaa, jotta saatte lisää selville pikkuhiljaa. Tällä tavalla minun on myös helpompi mahdollisesti muuttaa tarinaa ja kehitellä sitä. Myös Paulasta on tulossa tällainen esittely. Annetaan vuoro Annalle!




Anna: "Mau! Tykkäättekö kissahatustani?"



Anna:"Tässä postauksessa käsitellään vain ja ainoastaan minua, joten jos naamani ei mielytä en suosittele jatkamaan."



Anna: "Ensinnäkin nimeni on Anna ja olen 18 tai oikeastaan täytän ihan pian!"



Anna:"Rakastan kissoja!"
Jospa mentäisiin niihin TÄRKEISIIN faktoihin...


Anna: "Olen kotoisin maalta, jossa meillä on kiva maatila perheeni kanssa."



Anna:"Rakastan siispä luontoa."



Anna:"Olen toisinaan vähän itsepäinen, mutta se ei ainakaan minun menoani haittaa!"



Anna:"Jotkut väittävät minua lapseksi, mutta olen vain leikkisä melkein-aikuinen."



Anna:"Olen allerginen Paulalle."
Siis kissoille...


Anna:"Olen avoin ja tutustun mielelläni uusiin kavereihin."



Anna:"Kiva jos pääsit tänne asti, nähdään."

Siinäpä ne, viikon päästä saatte nähdä toisen kuvatarinani ensimmäisen osan (olipa monimutkaista). Nähdään taas seuraavassa postauksessa!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti