13.8.2016

Kuvatarinan VIIMEINEN osa!!

Moikka! Kesä on nyt kai virallisesti loppu, ja katseet käännetään syksyyn. Sen kunniaksi sain kuvattua kuvatarinan viimeisen osan! Nauttikaa :3










Anna:"Miksi tuijotat?"



Me:"Anna vihdoin me löydettiin sut, sua on etsitty ympäri maata!"



Anna:"Mä en ole Anna, oon Vera."



Anna:"Pilailetko, vai miks kutsut mua Annanks?"



Anna:"Minä olen Vera enkä tosiaan tunne sua."



...



Paula:"Kun Anna astui ikkunaan hän astui oman lapsuutensa ikkunaan."



Paula:"Ainoa keinoni pelastua on se, että Anna ymmärtää kuka oikeasti on."


Olen todennäköisesti tekemässä tälle kuvatarinalle toisen kauden, joka keskittyy Anna lapsuuteen ja seikkkailuihin. Nähdään taas seuraavassa postauksessa!<3

1 kommentti:

  1. jotenkin haikeaa, että tämä kuvatarina loppui. Mutta odotan suurella innolla uutta kautta!
    Ps.Liityin lukijaksi
    Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista